Vysmieva sa reklama obetiam znásilnenia?

Metoo.jpeg
Foto: archív kampane #MeToo

Sú témy, ktoré by sa svojou vážnosťou nemali parodovať. Jednou z nich je aj celosvetová kampaň #metoo. Práve týmto hastagom sa označujú mužské, ako aj ženské obete sexuálneho obťažovania či dokonca znásilnenia. Odvaha, ktorú preukázali, ako aj ťaživé príbehy, ktoré uverejnili, sú niečo, čo si zaslúži viac, ako len obyčajný výsmech či snahu o rozvírenie hladín a spropagovanie svojho produktu. Ide v tomto prípade len o náhodu, či premyslený ťah?

Známy provokatér Stanislav Bernard vyšiel na svetlo sveta s novou kampaňou, ktorá na prvý pohľad vyznieva ako výsmech obetiam sexuálneho obťažovania a znásilnenia.

Metoofeature.jpg
Foto: archív kampane #MeToo

Baba Jaga z Mrázika prostredníctvom hashtagu #metoo zdeľuje svetu, že aj ona sa stala obeťou sexuálneho obťažovania

3831677_.jpg
Foto: archív pivovar Bernard

Aj zmysel pre humor by mal naraziť na hranice ľudskosti!

Na druhej strane možno namietať, že sa tým ešte viac zviditeľní aj samotná kampaň #metoo na podporu obetí. Názor na konanie pivovaru – ako aj posúdenie ich odkazu, ktorým chceli vyvolať u ľudí ohlas – si však musí v konečnom dôsledku vytvoriť každý jeden z nás sám.

Zaujíma nás váš názor: Prekročil pivovar Bernard hranice, alebo len zvolil dobre mierenú kampaň, ktorá zaujme?

Zdieľať Zdieľať na Facebooku Odoslať na WhatsApp Odoslať článok emailom